الکترو مدار پایا
الکترو مدار پایا

الکترو مدار پایا

بهترین سرویس دهنده اپراتور ADSL در ایران کدام است؟!

رتبه بندی اپراتورهای ADSL اعلام شد؛
اگر قصد خرید اینترنت پرسرعت یا همان ADSL را دارید توصیه می‌کنیم حتما این گزارش را بخوانید تا با بهترین سرویس دهنده اینترنت پرسرعت در ایران آشنا شوید و بتوانید بهترین شرکت ارائه دهنده را انتخاب کنید.

  
بهترین سرویس دهنده اپراتور ADSL در ایران کدام است؟! به نقل از خبرگزاری مهر؛ معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) در سه ماهه سوم امسال را اعلام کرد. غلامرضا داداش‌زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه ارزیابی این دوره اپراتورها در کنار سایر شاخصها با تمرکز بر نظرسنجی از کاربران انجام شده گفت شرکت‌های زیر به ترتیب جزو برترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی می‌باشند.

- رتبه اول: آریا رسانه تدبیر (شاتل)

- رتبه دوم: پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین)
- انتقال داده‌های آسیاتک

- رتبه سوم: داده گستر عصر نوین

- رتبه چهارم: نداگستر صبا

- رتبه پنجم: عصر انتقال داده‌ها
- پیشگامان توسعه ارتباطات

- رتبه ششم: مخابرات ایران رتبه ششم

- رتبه هفتم: داده‌پردازی فن‌آوا
- انتقال داده‌های رهام داتک

وی درباره تفاوت نتایج این دوره از ارزیابی‌ها با دوره‌های قبلی عنوان کرد: تلاش اپراتورها در ایجاد سامانه‌های سنجش سرعت و کیفیت سرعت اینترنت، شفاف‌سازی میزان استفاده از سرویس و زمان‌های اتصال برای مشترکان و همچنین اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از جمله دلایل ارتقای جایگاه برخی اپراتورها نسبت به نتایج ارزیابی دوره‌های قبلی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.